25 czerwca 2013

#1

Już od dłuższego czasu miałem zamiar założyć tego bloga. Modą interseuję się odkąd tylko sięgam pamięcią, ale zawsze powodem przez ktòry odwlekałem tą decyzję był mój wiek. Niedawne wydarzenia w moim życiu i osoby, które dały mi wiarę w siebie spowodowały moje pojawienie się w sieci. Mam nadzieję, że moja podróż, którą dzisiaj rozpocząłem będzie długa i obfita w modowe inspiracje. Na dobry początek :)



Zdjęcia wykonała Milena Knerek 


pants- H&M | T-shirt- H&M | jacket- handmade | shoes- Converse | hat- House

25 komentarzy :

  1. Genialne, tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Cię już na fejsie, świetnie bawisz się modą! :)
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Kiedy następne?

    OdpowiedzUsuń
  4. I na to właśnie czekałam z niecierpliwością ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy następne posty ?! już się nie mogę doczekać! cuuuuuuuuudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórzy to mają nie równo pod sufitem (delikatnie mówiąc) jeżeli uważają, że jeśli ktoś się dobrze i modnie ubiera to pedał. niech się zastanowią najpierw nad tym co piszą a dopiero potem komentują. Leczcie się ! Dziękuję za uwagę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pedał to jest przy rowerze. to, że ty chodzisz ciągle w jednej koszulce nie znaczy, że jesteś 100% mężczyzna. jeżeli ktoś interesuje się modą i umie się dobrze ubrać nie oznacza innej orientacji seksualnej tylko świadczy o wysokiej kulturze osobiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja jestem dziewczynąXDD

      Usuń
    2. w dupie to mam kim ty jesteś ;d

      Usuń
    3. to jeszcze gorzej niż myślałam. sądziłam, że dziewczyny są mądrzejesz, a Twój brak inteligencji mnie przeraża.

      Usuń
    4. Nie moja wina, że kolega ze zdjęć wygląda jak pedzio. Który normalny chłopak się tak ubiera?

      Usuń
    5. nie mam ani ochoty, ani czasu żeby Ci to tłumaczyć. jesteś tak tępa, że i tak tego nie zrozumiesz.

      Usuń
  8. Zawsze znajdzie się ktoś, kto wyrazi krytyczne zdanie, aczkolwiek Twoja wypowiedź "pedał" jest na tak żenującym poziomie, że myślę, iż nie zrobiła na Filipie większego wrażenia, dlatego nie marnuj swojego czasu, poczytaj jakąś rozsądną książkę, albo poproś rodziców, aby dali Ci lekcję wychowania (jeżeli są w stanie), bo nic sobą nie reprezentujesz, a Twoje słowa na nikim nie robią wrażenia.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kim jesteś ale już Cię uwielbiam :)

      Usuń
  9. Hejo :)
    Filip blogerem? Będzie się działo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość z was nie rozumie słowa pedał. Jeśli Ci tutaj obecni nazwali go pedałem mają takie prawo, a wy się rzucacie jak knury to żarcia. Poza tym pedałem nie oznacza geja, jest wielu nie pedałowatych gejów. Ale z reką na sercu popatrzcie na swoich ojców i zobaczcie jak wygląda mężczyzna...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no, Rojkiem to mi zaimponowałeś! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziękowania należą się również Wiktorowi, z tórym wybierałem muzykę :)

      Usuń