1 lipca 2013

What do I read ?

Przez cały rok szkolny skrupulatnie zbierałem różnego rodzaju czasopisma i książki o określonej (modowej) tematyce. Nadeszły wakacje więc nareszcie mam czas by dogłębnie je przejrzeć i przeczytać. Wśród moich zbiorów znalazła się min. biografia Chanel jak również wszystkie dostępne numery polskiego Harper's Bazaar. Moimi celami są "upolowanie" "Savage beauty" -o Aleksandrze McQueen'ie oraz "Little black jacket" autorstwa mojego ulubionego Karla Lagerfelda. Jeśli znacie jeszcze jakieś ciekawe pozycje chętnie sprawdzę.










ps. Chciałem wam bardzo serdecznie podziękować  za wszystkie komentarze pod moim debiutanckim postem oraz za to, że na falę (niekoniecznie konstruktywnej) krytyki odpowiedzieliście tak licznie dając mi tyle pozytywnej energii i motywacji =)

6 komentarzy :

  1. To czasopismo jest typowo kobiece.. ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czasopismo jest typowo dla ludzi interesujących się modą

      Usuń
  2. I ciekawe czy kiedykolwiek miałeś to czasopismo w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspieram Cię mega w tym co robisz i życzę Ci powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń