3 sierpnia 2013

#5

Są wakacje co dla większości z nas kojarzy się z wyjazdem np. nad morze. Za mną natomiast chodziła stylizacja w stylu marynarskim: granat, biel, paski....  I pewnie dawno bym ją przedstawił gdyby nie to, że brakowało tego jednego uszczęśliwiającego mnie elementu. Granat był, biel była ale brakowało pasków. Nie dałem za wygraną i po długich poszukiwaniach w sklepach znalazłem bluzkę w prążki. Stylizacja była gotowa! Wystarczyło zrobić zdjęcia, które widnieją poniżej :)





jacket- vintage | shorts- Zara | blouse- H&M | shoes- Nike


5 komentarzy :

  1. Jak zwykle genialnie. Sam znam ból z szukaniem pasków :/. Zawsze podobało mi się łączenie granatu z bielą ^^. Czuj moje wsparcie w tym co robisz i powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary z Carry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko strój, ale buty nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  4. pominąłeś ten jakże ważny element

    OdpowiedzUsuń