18 października 2013

#11

Za nami miesiąc Fashion Week'ów i nie ukrywam, że chcąc zabawić się w profesjonalnego dziennikarza modowego miałem zamiar napisać żetelne, pełne różnorakich porównań recenzje pokazów. Czas jest niestety moim największym wrogiem, a szkolne zeszyty i podręczniki do pomocy z pracami domowymi efektywnie mu pomagają, z drugiej strony muszę przyznać się, że ostatnio też trochę się rozleniwiłem. Koniec końców takowy post nie powstał ( może pokuszę się jedynie o notkę z pokazu Chanel). Na szczęście  nie zabrakło mi czasu na zdjęcia. Może zestaw nie jest bardzo jesienny ale w wyniku pewnych perypetii dopiero dostałem zdjęcia, a że niezwykle mi się spodobały nie mogłem sobie darować, by ich nie opublikować. Wiem, że część z Was skrytykuje to co mam na sobie i macie do tego pełne prawo ale zdarza mi się, iż ubierając się balansuję nijako na granicy przebrania ale w końcu ktoś musi...




shirt - no name | pants - H&M | shoes- HD heavy duty | case - handmade | socks - H&M | bow-tie - vintage


5 komentarzy :

  1. Jak zawsze zajebiście *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :* czekam na więcej takich "przebrań" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wspaniale, ale nie spodobała mi się fryzura... Piękne zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń