6 stycznia 2014

#15

Chyba jest trochę za późno na składanie życzeń noworocznych więc daruję sobie tę jakże ciekawą czynność. Mam tylko nadzieję, że ten rok będzie lepszy od poprzedniego, który i tak był świetny. Mam kilka planów i projektów, które chcę jak najlepiej zrealizować i pokazać Wam później ich efekty. Święta były bez śniegu i dalej zapowiada się jego brak, dlatego prezentuję przy okazji kolejną, niezbyt zimową stylizację. 








jacket- Big Star | pants- H&M | sweatshirt- H&M | earpiece- Gena | scarf- no name | shoes- Heavy Duty

2 komentarze :

  1. świetna sesja, chyba najlepsza! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Przeglądałam sobie blogi zgłoszone do tegorocznej edycji Bloga Roku i Twój bardzo mnie zainteresował. Blogi modowe prowadzone przez chłopaków to rzadkość. Twój bardzo mi się podoba. Masz genialne zdjęcia no i oryginalny i wyszukany styl ubierania. Podoba mi się tu dosłownie wszystko! Uważam, że zasługujesz na wygraną lub chociaż nominację w konkursie Blog Roku 2013. Będę trzymać kciuki i na pewno zagłosuję na Ciebie i Twój blog :D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia,
    Zosia z bloga Cztery Żywioły.

    OdpowiedzUsuń