16 lutego 2014

#17

Zanim jakkolwiek zacznę rozpisywać się w tym poście chciałbym Was bardzo przeprosić za moją tak długą nieobecność oraz za zaniedbanie tym samym Was jako moich czytelników.
Mój brak aktywności na tym maleńkim poletku internetu jakim jest ten blog spowodowany był chociażby tym, że rozpoczęły się ferie, a tym samym mocno zacząłem angażować się w projekt fotograficzny,  którego jestem stylistą i w całym amoku tego wszystkiego zapomniałem nawet o sposobności zrobienia samemu sobie zdjęć podczas jego realizacji. Oczywiście mogłem umówić się na szybką sesyjkę i opublikować zdjęcia tylko dlatego, że w ogóle są, ale chyba nie tędy droga. Wolę wstawiać mniejszą ilość postów opatrzonych tytułem "#...", a niżeli zasypywać Was pustą treścią, co jest dość powszechne wnioskując po  obserwacjach innych "poletek internetowych". Od Nowego Roku założyłem sobie też plan ujednolicania mojego wizerunku jaki tu kreuję z czego chciałbym żebyście skrupulatnie mnie rozliczali gdziekolwiek się da, a chcąc podtrzymywać egzystencję tego bloga kieruję powszechne i ogólne pytanie: co, poza stylizacjami chcielibyście tu oglądać? Na razie paradoksalnie zostawiam Was ze zdjęciami tak błahych rzeczy jakimi są ubrania wiszące na mojej wychudzonej sylwetce życząc przyjemnego ich oglądania.

















jacket- H&M | sweatshirt- H&M | pants- H&M | scarf- handmade | shoes- HD


2 komentarze :

  1. Awesome outfit ans super cool pics
    Just loved :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/first-cap.html

    OdpowiedzUsuń