25 czerwca 2014

Happy Birthday!



Patrząc z mojej dzisiejszej perspektywy widzę lekko przestraszonego, niepewnego siebie chłopaka stojącego przed obiektywem aparatu z charakterystycznym błyskiem w oku symbolizującym, że niedługo w jego życiu wydarzy się coś ważnego. A było to zaledwie rok temu podczas pierwszej sesji. Wtedy było to coś innego, nieodkrytego. Dziś staje się to codziennością, którą podczas każdych zdjęć odkrywam na nowo.


Bloga dzięki motywacji wielu ludzi założyłem z miłości do mody, z pasji do wyrażania siebie poprzez ubiór. Nie wiedziałem jak to wszystko się potoczy, ale kto nie ryzykuje, ten nie zyskuje. Teraz wiem, że była to jak najbardziej trafiona decyzja.


Dzięki temu małemu miejscu w sieci zatytułowanemu moim imieniem i nazwiskiem udało mi się poznać masę wspaniałych ludzi przy pomocy których udało mi się stworzyć 30 wpisów, zyskać szacunek i aprobatę dla tego, co robię (było to i jest dla mnie bardzo ważne), zorganizować własną wystawę, ale przede wszystkim z dziwnego dziecka stać się tym konkretnym Filipem, którego część osób na pewno kojarzy


Z publikacją każdych zdjęć towarzyszą mi te same emocje co na początku, ponieważ wiem, że odbiorą je bardzo ważne osoby, jakimi jesteście Wy- moi unikatowi i najlepsi w swoim rodzaju czytelnicy, nie skąpiący mi czasami cennych słów krytyki.


Z tego miejsca chciałbym również podziękować wszystkim osobom, bez których bycie blogerem nie byłoby takie proste. Wiktorowi- bez którego pomocy prawdopodobnie długo jeszcze nie zacząłbym tej fascynującej przygody, Milenie i Karolinie- niesamowitym paniom fotograf z jakimi mam przyjemność współpracować, ale również dwóm kobietom z masą pozytywnej energii i inspiracji oraz oczywiście Martynie- najlepszej przyjaciółce nieustannie motywującej mnie do działania i spełniania marzeń. Bez Was byłoby trudno.

P. S. 
Ta data zbiega się z jeszcze jednym wydarzeniem jakim są moje urodziny. Z tego tytułu sobie, a przede wszystkim Wam chciałbym życzyć po prostu WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

6 komentarzy :

  1. doskonałe podsumowanie! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam dziś urodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. W moich oczach z wyglądu jesteś uderzająco podobny do Xaviera Dolana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog sam ostatnio obchodził swoje pierwsze urodziny. Życzę Ci zatem wytrwałości i niekończącego się zapału w prowadzeniu bloga. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, bo posty są naprawdę interesujące. Czuć w nich to Twoje zamiłowanie do mody : ) No i Tobie wszystkiego najlepszego życzę!

    OdpowiedzUsuń