31 lipca 2015

#26

Długo mnie tu nie było i chyba lekko rozminąłem się z glównym zamysłem mojej działalności. Sam nie pamiętam, kiedy ostatnio publikowałem jakiekolwiek zdjęcia. Na szczęście wstąpiła we mnie nowa energia (mam nadzieję, że na dłużej) i jak przy tego rodzaju wpisach specjalnie się nie produkuję, to czuję, że wypada powiedzieć mi kilka słów, ponieważ najzwyczajniej w świecie zaniedbałem to wszytsko. Czuję się podwójnie zobowiązany, bo mimo mojego lenistwa i braku zapału do działania dochodziły do mnie głosy, że to, co robię nadal  nie jest wszytskim obojętne. Nowa szkoła, nowi ludzie i tym samym nowe współprace. Miejmy nadzieję, że już więcej nie dopadnie mnie lenistwo, a okazji do tworzenia wspólnych sesji będzie coraz więcej. 














pants- H&M | shirt- Next | shoes- Lacoste

7 komentarzy :

  1. Wszystkie zdjęcia fantastyczne, a Ty Filip wspaniały! :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre zdjęcia, podobają mi się! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szalony wykop ! Czy kiedyś rozważałeś pójście na defendo ?

    OdpowiedzUsuń