30 lipca 2015

LONDON



Kiedy dowiedziałem się, że wystawa 'Alexander McQueen: Savage Beauty' zostanie jeszcze raz pokazana i to nie w Nowym Jorku, a w Londynie nie mogłem odpuścić takiej okazji. Ciąg zdarzeń połączony z moimi staraniami sprawił, że znalazłem się tam. Spędziłem sześć cudownych dni, chłonąc energię tego miasta, robiłem mnóstwo zdjęć oraz miałem okazję poznać wspaniałych ludzi pełnych pasji. Teraz, sukcesywnie będę wrzucać posty relacjonujące mój wyjazd. Na rozgrzewkę kilka (naście(dziesiąt)) ogólnych zdjęć. Więcej niebawem!









































2 komentarze :

  1. Przepraszam, ale to skandal, w National Gallery nie wolno robić zdjęć!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, dlatego zrobiłem te wszytskie zdjęcia bez większego problemu

      Usuń